Friday, February 3, 2017

Alpha elgegante series by Habib

Alpha Elegante perfume series by HABIB 

Alpha Elegante perfume series by HABIB adalah produk terbaru daripada syarikat HABIB, dulu syarikat HABIB hanya keluarkan minyak wangi berbentuk spray pen dan roll on yang dihantar dan diletakkan di kedai2 runcit, restoran, salon dan pelbagai jenis premis lagi di seluruh semenangjung dr utara ke selatan.



Sekarang syarikat HABIB mengorak langkah yang lebih jauh dengan memperkenalkan Alpha Elegante perfume series yang jugak berbentuk spray 10ml dan dicantikkan dengan kotak yang berbentuk sangat eksklusif.

Dalam strategi permasaran pihak syarikat telah melantik Firdee Aqasya pelakon dan penyanyi lelaki terkenal sebagai duta AlphaElegante perfume series ini dimana konsep dan nama wangian untuk AlphaElegante ini direka sendiri oleh beliau.






Sekarang produk ini telah makin dikenali di Malaysia dan akan juga di pasarkan di Indonesia, Brunei, Singapura dan negara sekitar dalam masa terdekat ini.

Syarikat kami tengah mencari mereka yang berminat untuk mengorak kejayaan dan menjana ekonomi yang lumayan dengan menjadi agen agen #stockist dan #dropship AlphaElegante perfume series.


No comments:

Post a Comment